tulun mnulun amalan kite =D

04 May 2010

lubang lahanat




aku cukop fed up ngan masalah ni...lbey2 lg mse ujan n tyme malam... bape kali aku da langgar? heh! usah ditanye... aku pnah na tjatuh longkang elak menatang aram ni... diorg wat jalan cmne eh ?... heran btol... bese mende2 ni jd mse eksiden... mle2 kecik je... da lame2... ha amek ko...lori pon sanggup elak dari redah mnatang nih...ade satu lubang aku tgk... diorg da tampal...tp xsampai sminggu,makin besa jadinye...hesh! cmne diorg wat kije? meh boh sgt pon xbgos der! wat kije elok2 la... rakyat da byr mcm2 cukai... kalu cmni... korg bungkus la...soh org len buat... mmber aku, dye ni jnis xreti elak...(cuak lebey)dlm sthun...3kali dye tuka tayar...bkn tiub eh...TAYAR! igt tayar tu bape sen? 20sen? tengkorak KAU! ahahaha... arap2 mende ni jgn smpai msuk parlimen plak...wahahaha...kang kte leh tgk bdk kecik versi tua bgadoh...ahahaa...

No comments:

antare yg menarik!

Related Posts with Thumbnails