tulun mnulun amalan kite =D

23 May 2010

al kisah mto kt bengkel...

pagi td dlm kul 10.50pg cm2 la... tokey kdai mto yg bekki mto aku tu call aku... alo magic...nti u dtg kdai kjap bole a? nti bwak kunci dgn lodtax r... body mto u suda lali la kawan..nti sya mau anta pigi itu yamaha kilang mau press lg la u pnya fork... aku pon bangun la dr tdo,walaupon td ja da kol aku soh bgun aku tdo blek...heeeee... ps2 aku pon g la ngan krete bpk aku... sesampai je aku tgk mto aku ade kt lua bengkel, tyr da pasang tp stil sentuh bodykit lg... so dyorg na bwak g kilang yamaha mane ntah aku xtaw... ps2 dlm ati aku,pehhh mmg lmbatla na siap kalu camni...senin na p kije nek pe? hadoiiii..... arap2 la siap cpat...huhu rindu lak aku kt mto tuh... heeeeeeee




No comments:

antare yg menarik!

Related Posts with Thumbnails