tulun mnulun amalan kite =D

03 May 2010

oh pak guard....



walau kt mane2 pun...masalah pak guard ngan student mmg xle dilupuskn dari kapla otak... baek skola,kolej,asrama,atau universiti... dlu mse aku blaja kat ikbn dot dot dot... pak guard dye perrggghhh...da la tua na mampos, bajet kiut dpn bdk pompuan...heh?! watapakmen?! pastu bile ngan bdk laki bkn men gengster lg... hah... org byr soh jge area..bkn tunjuk samseng... kt universiti dot dot dot plak... da la tmpat tu swasta...diBAYAR OKE!!! suke suki mak bapak dye pnyer jiran je na soh org gunting rmbot la...xle pakai suar jeans la... time na msok exam kalu rmbut pnjg, dye bkn men hero lg halang xbagi msuk...PADAHAL, swasta kot... ape hak dye nak wat cm2... org bayar kot... yg xle bla, mmber aku xdpt msuk exam sbb haram jadah tu xbg dye msuk exam... bodo2 je kne repeat...heh... ni aku pon pna kne gak... mse tu bkn pak guardnye hal...ade la wakil plajar yg bijak lagi sane...die diarahkn jge pintu dwan ntuk bdk2 msuk register...mse tu aku bru je die rmbut aku dari mera ke itam... pstu da name pun baru je aku die..konpom2 la kaler merah tu nmpk skit...dye tengking aku -ko asal rambut ko mera?dah,ko jgn nak masuk, g die blek...-pastu aku bengang gle la...dpn org ramai kot...xnak merah lak muke aku...ps2 aku tengking dye blek aku ckp-kalu BAPAK ko bg dwet, dpn ko aku die- ngan nada yg memeranjatkn mmber blakang aku..aku pon sbnanye xsdar aku tnga mara..ahaha pdn mke dye...bajet pak guard...watapakmen?!

No comments:

antare yg menarik!

Related Posts with Thumbnails