tulun mnulun amalan kite =D

25 May 2010

taste lame kembali....



skrg ni aku mcm da ske blek lagu2 yg evergreen... bleh wat aku tenang, tenang dan tenang dan tenang lagi... cnth mcm lagu november rain ngan dont cry from guns n roses em lagi satu lgu agak old skoll jgk la mcm lagu whats up from 4 non-blondes...always by bon jovi,creed pon xketinggalan... evanescene... tingat zaman skola dlu mse gne kaset... siap men 2ka2 pinjam ngan mmber... limp bizkit... lgu tears in heaven... lgu the graduation oleh vitamin c... huh! rindu la zaman skola dlu... mcm2 mende pna jadik kat aku... mcm jenis org aku da jupe... mcm2 jenis loghat aku da dgr... mcm2 jenis dende aku da lalu... mcm2 jenis klam kabut aku setelkn... huh... kalu la ade doremon kan bes... =)

No comments:

antare yg menarik!

Related Posts with Thumbnails