tulun mnulun amalan kite =D

04 June 2010

this is how champion play...heee.... =)





mlm td aku dpt call dari pijat na ajak aku g men golf...aku ckp aku ikut je tp xna men...sesampai je aku kt driving range tu aku tgk diorg men punye la bes...aku mle2 duk je tgk diorg men... ps2 terase la mcm na men... aku pon pinjam la drive wood pyjat, ps2 aku pukul2 pnye pukul tgk huh! jao jgk aku pkol...hahaha mle2 blagak gle,smpai diorg bengang gle na lawan ngan aku...hohoho...ps2 da sekian lame aku men, pyjat ckp dye na men gne drive dyer plak...ps2 aku ckp kt dye 'jap2 ni last aku na try wat paling kuat plak' ps2 aku pon ayon la kekuat gle...ps2 aku nmpk bola g blah kanan n aku nmpk smthing tcampak kt blah kiri...ps2 aku tgk drive pyjat da patah! aku cuak gile babi doh... mane xnyer...tah2 harge dye bape ribu lak tu kan? heh! da la lpas eksiden byr duet bekki moto ps2 na wat road tax moto kne setel saman dlu...bape saman aku? rm1280... xnk cam sial plak... ps2 kali ni drive plak patah...perghh...sememangnye dugaan-MU amat rapid skali... aku xle benti pikir psl mende tu smpai umah!!! ps2 mse aku tnga wat blog ni idong aku bdarah plak... huh... byk lak tu...da lame aku xbdarah idong... agak2 ps2 pe plak eh...? redha je la... mmg sala aku pon...

No comments:

antare yg menarik!

Related Posts with Thumbnails