tulun mnulun amalan kite =D

18 October 2010

mamat yg telah rosak...


pg ni dlm kul 4suku cm2...ade mmber ak ni cter kat ak btape bengangnyer dye ngan mamat sorg nih... ak tnye r dye apsal, dye ckp mamat tuh ckp hadis tu ngarot n dye jgk ckp tuhan tu xwujud! bapak arh! kalu la dye dpn ak skrg... da lame mkn kaki ak nih! ak pon xdela kuat agame sgt pon,tp xde la smpai tegamak nak ckp cm2! bodoh ke ape? tpengaruh ngan dunia metal r tuh... der, xya nak ikot sgt... awak tu mlayu... wat malu kaum je la weh! rock konon,ganas konon, rock ke? ganas ke? kalu dpn pale ko tpacak shotgun br ko taw ko ganas ke x...xya nak emo sgt ngan idop bmasalah ko tu! org len ade jgk msalah...handle btol2 r... kalu ko sanggup ckp mende cm2,nmpk sgt ko ni xreti survive ngan idop! taw nak lari dari masalah,ngadu kat org ko ade masalah,ps2 xreti2 nak solve! ksian parent ko bele ko...pikir la weh... nk metal tu bkn xle... tp ade had beb... bringat la weh... ak btau ni on bkn nak wat pandai...ak ni pon bkn bagus sgt,tp ko pkir r mane baek mane bodoh... jgn men boh je!

1 comment:

NIDA SYUHAILA said...

aku tau sape mamat ni.
jeng3..hehe

antare yg menarik!

Related Posts with Thumbnails