tulun mnulun amalan kite =D

02 November 2010

walkin-walkin at uptown shah alam heee =D

td mse ak lpak2 tgk wrestling smbil mkn,tbe2 bpk ak turon dari tingkat atas hulur dwet kt ak 30 hengget,ps2 dye ckp nti blanje afiq mkn... ak pon tecengang... ape hal lak org tua ni tibe2 soh ak g mkn...pdhal ak tnga mkn mse tu... ps2 ak pon tpikir, bek ak bli jam... jam ak da osak aritu mse mndi kt akuatik ngan si ajim,syahin n zarul...huahauhau jam seplo hengget...huhu... so da lame ak rse mcm pelik sbb xde jam...bek ak gne dwet tu g bli jam...setibenye si afiq balek dari kije..ak ajak dye g uptown... ps2 dye ckp kul 12 r grak...dye nak call awek dye r tuh...ak pon em ok la...xde la lwat sgt... ps2 mse nak grak,si boeiy dtg...dye pon nak ekot...nak bli brg katenye... ak pon bwk la diorg g uptown shah alam...ps2 ktorg pon jenjalan la dlm uptown tu..ak usha jam yg pnah ak pakai smpai osak aritu...ak tnye harge brape(sje na tgk) brader tu ckp 25hengget... maik aih!..tmpat yg same ak bli dlu plak tu..cis!! nak tipu org shah alam...mmg xla der... haha... ps2 ak pon mcm malas nak bli jam...si boeiy plak nak carik baju kmeje... nak tgu dye pilih baju,mcm tgu pilih calon isteri! bapak lame... mase pilih bkn men 4 helai lg dye usha...last2 shelai je dye angkat... ciiissss!!!! haha ps2 ktorg pon set nak g mkn... sesampainye ktorg kat kdai mkn tu... ak order ae cam bese...ps2 borak2 sat...ps2 ae smpai... ps2 ak igt nak g usha lg jam... ak pon g la usha jam... then ak bli la satu jam ni... mura je...18hengget...haha janji ade nombor sume cukop,ini x..jam harge bratus2 tp nombor xde! wtf! hahaha... ala jam jarom yg xde nombo tu la... haha...ak ni xde la choosy sgt...asal nmpk smart sket n ade function jam suda... haha ps2 ak pon blek kat tmpt mkn ktorg... ps2 boeiy ni bru dpt gaji... dye nak blanje ak ngan adek ak mkn... alhamdulillah!!! taw2 je timing prot ak kosong... hahaha... ps2 borak pnye borak pnye borak,ktorg pon balek...abish citer... gudnyte... tata... titi... tutu... dah3! hahaha
so ni la antare pic2 yg ak amek mse ktorg jenjalan kt uptown shah alam...










No comments:

antare yg menarik!

Related Posts with Thumbnails